Blandich

Julafton 2008 firade jag hemma hos mamma a pappa med syrran brorsan a William en liten stund för de va akis vecka a jag fick ha han några timmar den dan =)



Nyår firade jag hemma hos ilkka med massa personer a bästa av allt baby R. Bror a dem drog halv 12 a gick in i en 4 manna hiss, dem va 8 personer så hissen hade åkt upp istället för ner a fastnade på fjärde våningen haha. Risse försökte rycka upp dörren men gick inte, samtidigt stog jag där bredvid a kolla klockan hela tiden, a äntligen blev den 1 minut över 12 fick jag avbryta R a be om att ta fram förlovnings ringarna :D Så äntligen har jag en ring på fingret . Så lycklig så!




Charlies bitches Lina Såfii (Syrran) Maria



Älskar er syskon <3



Fan, sälj lilla Ison till oss. Han e fan sötaste a finaste hunden!



William har fått feber plus öroninflammation. Så idag va vi hos läkaren a han fick pencillin som han absolut Älskar, lr inte. Han spyr upp d lika fort han sväljer ner d. Synd om han =(. Sånt fint barn ska inte få vara sjuk. A d första gången han blir sjuk. Annars har han bara vart förkyld 1 gång i hela sitt liv. Stark liten kille där med tufft immun försvar. Älskar dig bebis!



Ja, du är snygg. Fuck u på dig med =D



Avslutar me a säga fan Natta jag saknar dig. Vi får ta a gå käka taco buffén som vi pratade om för nåra månader sen haha. Käka a snacka massa skit om allt a alla. Älskar dig gumman <3


Kommentarer
Postat av: Mickis

Gratulerar till förlovningen! :)

Men jag fattade inte riktigt.. utanför en hiss som hade fastnat? Haha.. och kul för dem i hissen att sitta där inne på tolvslaget :p Det låter ju minnesvärt i alla fall :D

2009-01-11 @ 09:35:36
URL: http://micaelaeriksson.blogg.se/
Postat av: sanni

Haha lr hur. Brorsan hade med en champagne flaska in oxå a när dem väl kom ut så så skrek alla gott nytt år. Dem kom ut typ fem över 12 haha, a satt fast ca 30 min :D

2009-01-11 @ 13:24:40
URL: http://mammasanni.blogg.se/
Postat av: Jaana

Hej sanna kickeli!! hur är läget med dig?? Grattis till Förlovningen!! pöss ha det gött pussss

2009-01-13 @ 19:13:26
URL: http://jaanavirtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0