Arbetslös =)

Va nere hos Proffice idag a skrev på uppsägnings avtal, tråkigt. Men vad ska man gö. Konjukturen är så dålig nu så d finns inga jobb nånstan. Folk sparkas hit a dit höger a vänster. Det positiva är att det skulle finnas jobb åt mig på DHL här i stan, men dem vill ba ha kväll/natt personal, a jag som har en son på 5 år snart kan ju ba jobba så varranan vecka. Å där sket d sig. Är fortfarande anställd hos dem 2 vecker sen bär det av te akassa igen Om jag inte fixar jobb innan dess. PANIK!

Ny lägenhet snart oxå där hyran kmr ligga runt 6400, hur ska det gå med våran ekonomi haha. Jag a Risse sitter i samma båt nu fan. Men men vi är finnar a vi klarar allt.

Heiparalla mina anonyma bloggläsare, vilka e ni egentligen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0