Yxman Yxman

Jag a syrran va på Gina Trico halv 8 typ idag. Kvart i 8 hör vi gallskrik a glas som går sönder. Jag tänkte, nu är det nån som tappar smycken lr nått. Syrran skriker i affären Sanna kom hit för fan. A personal överallt skriker yxman yxman. Jag fatta inget först, forsätter kolla på kläder a syrran tänkte gå in i personal rummet haha. Alla hade panik.
 Guldfynd blev rånad. Men va fan blev dem rånad på? Allt som hänger där är ba fejjk för a lura kunder att det är riktig. Fan ska dem med fejk till, gå till en 10 automat a köp en ring förfan. Men iaf, jag fick köpa tröjan jag ville ha men en annan tröja hann jag inte prova för dem stängde tidigare pga av chock.

Suckers! Skaffa ett jobb än råna andra!


Kommentarer
Postat av: Natta

Tror du på allvar att allt inne på guldfynd är bluff guld och silver?

2009-02-19 @ 22:28:15
URL: http://nathaliie016.blogg.se/
Postat av: sabina

Alla smycken i skyltfönstrena är bluff! Så ja Sanna har rätt.. Dom har skåp där dom förvarar de riktiga..

2009-02-21 @ 15:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0