mhmm

Häromdan var man på Ikea a inhandla sig lite smågrejjer typ massa värmeljus a doftljus, vem älskar inte de :D
 Och sen så ska jag kanse tatuera mig nu i veckan, skojigt.
Inte nog med det så ska jag väl oxå pierca mina ögonbryn igen, känner mig naken utan mina 2 piercingar som jag hade för nåra år sen. Tappade dem, men sen inte tänkt på a köpa nya stavar. Men men ska kanse pierca naveln när jag ändå är igång och ta mer hål i öronen.
Jaja nog med prat nu ska jag åka till älski.



Mycke snack, liten verkstad! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska Sanna Panna Pyttipanna tautera sig ;)

2009-02-08 @ 22:56:03
Postat av: sanni

Hemligt ;)

2009-02-09 @ 13:50:57
URL: http://mammasanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0