Älskade lista

Kl nu:
10.20

Piercingar:

1 i tungan plus så ska jag ha 2 st vid vänstra ögonbrynet, men dem har jag tappat bort för nått år sen haha. Har inte haft ork a fixa nya =)

Längd:
1.64

Skostorlek:
38-40

Önskar du att du bodde någon annanstans:
Jag skulle kunna tänka mig a flytta te Helsingfors 6 mån - 1 år.
Men skulle inte gå eftersom jag har William varranan vecka
Annars är Eskilstuna staden i mitt hjärta <3

Tycker andra att du är attraktiv:
Tyvärr så är det så. Men min pojkvän a jag attraheras av varandra.
Så folk. Sluta glo!

Dricker du:
Knappt. Har med tiden blivit nykterist. Har inte druckit nått sen nyår, om jag ens drack då. Minns ej
Men häromhelgen så drack man lite men gick hem redan vid 11 på kvällen hehe

Använder du droger:
Sist så var jag 16 typ. Tog allt som fanns a ta på en helg. Men inget nu.

Snusar du:
Skulle aldrig falla mig in

Vilket shampoo använder du?
Loreal Elvital. Rosa flaskan. Eftersom jag har inrett badrummet i rosa

Vad är du rädd för:
Insekter. Usch för småkryp

Gillar du Berg-och-Dalbana:
Älskar berg o dalbaner. Men tänker alltid när man väl sitter på, nu kmr det hända nått, hjulet kmr spåra ur. A såna där hemska tankar. Jag kmr dö!

Senaste
Film du hyrde:
Måste nog vart Saw 4 när den kom ut

Film du köpte:
Snow buddies a Boog & Elliot 2

Låten du lyssnade på:
Rod Stewart - I´m Sailing

Låten du hade på hjärna:
Hatar när en låt fastnat i huvet. Speciellt när man lyssnar på radio a samma skit låt kmr hela tiden
typ pokerface. Har den i mitt huve flera timmar efteråt. Pain!

Låten du laddade ner:
Florida - Round Round ... Ken - Värdighet

Personen du ringde sist:
Min prins Risse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0