H - Sanna

Är mitt nya smeknamn, hsanna = horsanna. Inte många som blir kallade så av sin chef va? haha
Men det är kul fan, ha en chef som skojar o har sig. Om jag tex e ute o jobbar, han kan gå förbi o prata i telefon o säga den han pratar med, ja du hsanna hon e ju trots allt bara 39 år haha. Man ba eee ok !? ;) för du e ju inte gammal typ haha

Nu har man vart i Strängnäs 4 veckor, ska vara där 1 vecka till sen vet man inte vart man hamnar nånstans. Men d är kul, åka från stad till stad utveckla sina kontakter, träffa nytt folk nya ansikten.
 Chefen vill iaf ha mig kvar fasta dagar onsdagar + fredagar, för de finns mkt o göra då =)
O frågan blir då, om jag får nått uppdrag på ett annat ställe hur ska jag då kunna jobba på nya stället plus onsdagar o fredagar i Strängnäs, finns inte en möjlighet till de.

Annars så rullar livet på. Har haft en dålig period nu på sistone, men med mkt prat så går allt.

jag lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0