What Goes Around, Comes Around

Min sista dag i Strängnäs var i fredas. Äntligen haha, palla åka dit varje dag men d skulle inte förvåna mig om man skulle få jobb i en stad som e något längre än Strängnäs. Men vad ska man gö, kul o träffa nytt folk ;) Lovade chefen att jag ska komma med smörgåstårta nån dag när jag har tid, han skulle egentligen få i fredas men jag va något upptagen i torsdas så då gick d inte, han vart ju lite besviken haha.

Helgen var rolig förutom en grej som jag inte tänker ta upp här. Lördag fira vi André 25 år ung man haha Grattis =)
Söndag tvätta 7 maskiner tvätt och kom på nu att jag har glömt tvätten i stugan a lamperna släcks kl 10. Kul o gå dit ner o smyga inbilla sig massa saker. Värsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0