Haha

För varje fråga ska du besvara första sms:et i din mobil osv.. Tex fråga nr 2 = sms nr 2.

1. Vad skulle du säga din din pojkvän/flickvän om han/hon var otrogen mot dig?

Ska jag ge Risse ditt nr?


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Hej vad gör du för nått?

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

Vad vill du? haha

4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Ja hälsa till han o ge han en stor kram från ville o mig.


5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Freddie råkade skicka fel min mob är helt jävla cp

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Haha sanna pucko! :)

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Love you kax god natt bebe puss

8. Vad vill du höra mest av allt?

Vem är du? Ring mig


9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

Ta aldrig någon för givet. Ha alla dina vänner nära ditt hjärta, för du kanske vaknar en dag och upptäcker att du förlorat en diamant när du var för upptagen att samla stenar. Det är bättre att ha få diamanter än många stenar. Ge ditt hjärta till alla som du inte vill förlora 2008, äv3n mig om du bryr dig. Försök att samla 12 stycken, det är inte så lätt! Kram


10. Din romantiska replik?

Hallå


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

Han sa att det var lugnt




Kommentarer
Postat av: Denise Virtanen

Jag snor den och gör den jag med ;)

2008-10-20 @ 21:24:47
URL: http://denisevirtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0