Alla dessa dagar

Livet har sina motgångar, lr hur säger man. Vissa har d bra andra inte. Jag skulle nog sätta mig själv på att jag har det bra.
 Allt går uppåt till skillnad från ett år sen då man satt utan jobb, knappt inga pengar, upp o ner i förhållandet.
Men vad ska man göra, livet är ju trots allt en lek. Ta vara på det du har.
Idag mår jag bra, vi mår bra. Jag har jobb, Aki är på gång, William får det mesta han vill ha. Bortskämda lilla snorunge ;)

Fick förlängt på dhl strängnäs 1 vecka till, så proffice ska göra avstämning med chefen varje onsdag om han vill ha mig kvar lr inte. Han fråga mig även häromdan om jag kan tänka mig jobba natt, jag svarade ja varför inte. Men nu ångrar jag mig, jag vill inte jobba natt är trött på de. Nästan. Om det handlar om en längre period.
 Stackars boss får inget hembakat imorron har lovat han hela veckan för han har tjatat om de, men på måndag då ska han få nån god bakelse. En panacotta kanse =)

Timlönen e ju bra i vilket fall hoppas jag, 113 kr/tim. Nyfiken på lönen så in i helvette =)

Aja nog med skrytandet...

Ohh Yeeh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0