Ingen lyckad valborg

De är den sämsta valborg jag varit med om o fyfan va tråkigt de va :o
Jag o Nancy satt först hemma hos mig o drack

image255

Sen drog vi till kusinen o drack lite cider. Frippe kmr o hämtar mig Nancy o brorsan så åker vi till Stora Sundby till en lokalfest. Jag o Nasse fick stå i kö cirka 10 min för att komma in i toaletten o när vi väl kom in så sa jag till henne; Kom igen, vi hoppar ut från fönstret o låter folket stå där ute o vänta på deras tur =D
 Nancy öppna fönstret men det var för högt för att hoppa ner så vi sket i de. Festen va skit tråkigt o vi drog tillbaka till Eskilstuna o stanna till i Dannes Bar, lika tråkigt vad det där oxå haha. O ingen eld fick man se heller!


På lördag ere inflyttningsfest hos en kompis vilket kmr bli trevligt för han har en jeevla snygg lägenhet


Mina sexiga ståhätta skor haha

image256

Kommentarer
Postat av: Mickis

Haha snygga pjucks ;P

2008-05-02 @ 13:27:40
URL: http://micaelaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0