Ingen lust

Som Mickis hade kommenterat, va tyst de vart här ;)
Jag har inte orkat skriva, glömt bort bloggen totalt lr inte bara haft lust o skriva för det har inte hänt mkt alls haha

Freda: Fylle chaffis, kom hem halv 5 på natten (Första o sista gången =D)
Lörda: Död hela dan, va typ sängliggandes

Veckan: Jobbat =)

O idag åkte jag te jobbet vid 7, o redan då kände jag att jag måste vila. Har ju gått o blivit suuk. O vara smittbärare på jobbet är inte bra så det var en där som skickade hem mig. Jag är heel förstörd känns d som o väldigt trött

O William ska till tandläkaren idag oxå (=

image320

Kommentarer
Postat av: Mickis

Krake, är du fortfarande sjuk? Jag har varit förkyld :( men det gick över fort.. :)

2008-05-29 @ 22:31:22
URL: http://micaelaeriksson.blogg.se
Postat av: sanni

aafan, fjärde dan idag, börjar gå över lite snorig o hosta kvar ;)

2008-05-30 @ 08:03:37
URL: http://mammasanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0