Information om mig ;)

Födelseår?
1984
Hur tar du bort oönskad hårväxt?
Rakhyvel (Ska köpa vax)
Spelar du instrument?
Nah
Ditt mest överanvända ord?
Fan
Dina första tankar när du vaknar?
Jobba jobba jobba
Är du hungrig?
Ja, faktiskt
Vart befinner dig du just nu?
I vardagsrummet med min underbara dator och katten Murry =D
Vart bor du?
Eskilstuna/Äckeltuna
Vad har du för t-shirt storlek?
M kanse?
Är du bra på?
Uppkäftig när det behövs
Är du singel?
Nää
Antal timmar sömn inatt?
Typ 5
Vem vet mest om dig?
Aki Natta Rickard
Vem vet du mest om?
Mig själv förstås
Vad vill du ha just nu?
En fet plånbok
Vem hatar du mest i hela världen?
Ingen lr?
Höger lr vänsterhänt?
Höger
Ditt mål i livet?
Vara en vägledning till ungdomar som är på väg åt fel håll/kriminalitet fast det tar något år o plugga.
Just idag vill jag bli målare/snickare få renovera lägenheter m.m.
Sängdags?
Inte på ett bra tag
Fobier?
Äckliga småkryp
Har du körkort?
Nästan haha
Svär du
Dagligen
Sjunger du?
Så mkt o lite jag kan
Duschar du dagligen?
När det behövs haha. Nä men typ varannan dag, annars blir huden torr o de vill man väl inte? =)
Har du varit kär?
Aa absolut
Den starkaste du vet?
Ingen aning, räknas mig själv?
Vill du gifta dig?
Nej lr ja kanse, men isåfall får det bli på Thailands strand i solnedgången
Vad vill du arbeta med när du blir stor?
När jag blir stor ska jag inte arbeta får då sitter jag med min feta plånbok kanse ;)
Din hårfärg och frisyr?
Brunt, ska färga snart till brasiliansk färg, hade det förut men har ljusnat bort =(
Snetofs haha
Kläder du har på dig idag?
Svart tights o 2 linnen aprikos+svart
Favoritfärg på kläder?
Olika
För ungefär hur mkt köper du kläder för i månaden?
Beror helt på hur tät man är
Sov du ensam inatt?
Säg nån gång jag gör det? Trängs på en dubbelsäng mellan Aki o William
Vem sov du hos senast?
Oj en bra fråga, kmr inte ihåg
Druckit alkohol den senaste månaden?
Typ varje helg
Vem är den senaste som sov i din säng?
Jag Aki William
Senaste personen som fick dig att gråta?
Ingen faktiskt
Orsak?
Tårar kmr när man sitter i en situation o tänker tillbax i tiden
Vem spenderade natten hemma hos dig sist?
Syrran

image296

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0