Helgen 9-11 maj

Moster fyllde 45 o hon fick denna stora klubba?



Tadaa, i påsen låg det 45 röda + vita roser =D



Kusin Jaanas hemlagade smörgåstårta, ingen slår den förutom Nattas då haha ;P



Kusin Jaana



Kusin Denise lika dryg som vanligt ;)



Serkku Jaana snittar blommer =)



Alltid lika roligt med såpbubblor =D



Denise teckningar, va tvungen o lägga in sån konstnär hon är ;) + Gitarr klockan =D



Tror inte jag känner dem här 2 :o



Kusin Jani och William skulle till Skara sommarland sa dem



Cool bild haha va ba tvungen, fanns i min mosters man bil =D



Sommardrink, Sabina får bli min drinkblandare i sommar ;p



Williams posé

image292

Avslutar med en bild på mig från helgen

image293

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0