Framtiden

Idag behövde jag inte ens komma till kunskapskompaniet för den gruppen jag går med håller på med lager o logistik. O jag sa d till min coach o hon typ blev överlycklig o ringde till `chefen` på DHL o fråga om vi kan komma idag istället. O d gick ju :o helt oförberedd stog jag där som ett fån haha o befann mig på DHL halv 10 imorse.

Allt gick bra, han förklarade hur företaget funkar, han visade runt oss i lagret så på månda börjar jag där kl 8. Resten av dagarna blir annars 7-16 normal tid tack o lov. Och har jag gjort bra ifrån mig med truck o transporteringen får jag känna på eftermiddagspass då det är mycket mer att göra.

I 3 månader går jag som lärling och om det visar sig att dem vill ha kvar mig så får jag äntligen ett riktigt jobb. Det kan också hända att jag inte jobbar som lärling i 3 månader utan får jobbet efter 1-2 månad beroende på hur anställnings behoven ser ut =D

Min framtid ser ljus ut idag, och att jobba på ett lager kanse inte är det jag vill jobba med, utan det är nått jag vill känna efter. Framtiden för mig står fortfarande kvar vid att jag ska bli målare/snickare.


Jag är nog mera lagd åt kill jobb hållet, vrf vet jag inte. På DHL lagret ere ba 5 tjejer som jobbar med truck om jag minns rätt, resten e killar :o
Likadant på måleri hållet, hur många tjejer håller på med tex tapetsering?

image262

Kommentarer
Postat av: marrebbalinda

Hej, kika gärna in i vår blogg och lägg en kommentar. Visa att du också bryr dej!

kram

2008-05-07 @ 12:32:06
URL: http://sexualitetensuttryck.blogg.se
Postat av: Mickis

Va kul! :D

2008-05-08 @ 07:10:02
URL: http://micaelaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0