Allt o ingenting

I måndas började jag på DHL lagret, trivs där än så länge fast det var min tredje dag idag. Folket där är trevliga skämtar med varandra hela tiden =D.
Ensamarbete verkar det vara mkt oxå, man har sin truck hämtar gods o lämnar där den ska vara och så håller det på så typ hela dagarna, fast man har fått dra med en grej på streckkoder hitodit o de kul när man kan =)

Mina snickarbyxer jag har visat på bild använder jag Inte, det passade inte in där tyckte jag o fråga om jag kunde få en av deras byxer o dem använder jag nu, flächigt nu känner man sig en av dem *nästan* fattas bara humorn haha

Fick även hem mitt truck kort idag, ointressant haha o så på fredag ska jag te bilskolan

Kommentarer
Postat av: Mickis

När blir nästa uppkörning då? Hur kommer du till DHL varje dag? Cykel? Långt väl? :p

2008-05-15 @ 11:22:55
URL: http://micaelaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0