Resfeber ???

Snart åker vi wuhuu, om 3 o halv timme ska jag gå upp o fixa ordning mig. Jag fick inte gå lägga mig än förrän Aki duschat klart. Fan va nice d kmr bli.
Skriver igen när jag gått upp =)

Kom på att jag skulle lägga upp bilder på Williams hår igen men jag tar det om 1 vecka, haft fullt upp hela helgen, har inte ens hunnit skriva nå blogg heller.


Måste tillägga oxå att jag köpt snygga skor idag oxå, innan hade jag lacoste men dem e utnötade så va tvungen o köpa nya frächa. Det fanns tre olika färger, hade beslutångest på vilken jag skulle ta (rosa, svart, vit) så jag tog dem vita o la undan dem rosa till nästa tisdag ;). Bild kmr oxå där. Ere nått inlägg som jag har skrivit om, bild kmr senare, men inte lagt upp en bild, påminn mig med en kommentar tack (=

Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0