Omkörningslektion ...

Rätt lugn dag faktiskt, dagen började med en omkörningslektion på bilskolan, vi var 3 st som var på väg mot Strängnäs. Fick lära oss o köra om varandra, lr rättare sagt hur gör man när man ska köra om en bil!?
Hur lätt som helst jööh. Den lektionen höll på ca 2 tim.

Därefter vandra jag ner mot centrum o shoppa lite saker som ett coolt dusch draperi, smink schampoo+balsam (Sunsilk, den nya. Står att håret blir glansigt som fään) från hm, va fan handla jag mer. Ja just de, ett par spindelmannen sandaler till William.


Fick även ett sms från hm o sa att jag har ett paket o hämta, så jag hämtade den o alla kläder jag beställt till William har kommit. Massa shorts linnen, ett par mjukis byxor, en huvtröja i fel storlek fick man, så måste skicka tbx o få en rätt.


Ska ringa Natta nu, sen har jag fått hem oxå koden till vägverket, ska beställa fett med teori tider nu!

Walla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0