Lagerarbetare ? ...

Ringde min handläggare imorse efter jag lämnat William på dagis o hon bad mig komma till henne på kunskapskompaniet. Jag trodde först d va nått allvarligt typ, du får ingen förlängning bla bla. Men hon ville ba ha en underskrift från mig så jag fick en förlängning till sista maj. Jag har nämligen gått en lärlingsutbildning på 4 veckor ett tag sen. Tanken är att man kmr ut till en lärlingsplats, så vi ringde alla måleriföretag men kravet var att ha ett körkort. Just därför håller jag på o nöter in teorin så man får de där förbannade körkortet =)

Iaf, hon bad mig gå in på deras hemsida o kolla om det fanns nått som intresserade mig, så hittade jag lagerarbete o sa d till henne. Mötet hon ska på imorron handlar just om lagerarbete så hon ska rekommendera mig för proffice o det kan leda till jobb, yeeah =D Glad som fan

Hellre jobb än aktivitetsstöd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0