Tjej test

Vem ringde dig senast?
Rickard Leipä

Vem kysste dig senast?
Aki

Vem kramade dig senast?
Aki

Vad har du för bh just nu?
Svart

Vad har du för troser?
Ett par som matchar till bh:n

Vad står det i ditt sjätte sms?
Jah tänkte ta en öl till o sen däcka så man somnar. Men jag hör av mig snart. Pusu

Vad brukar folk få för intryck av dig?
Hört att man ibland ser kaxig ut. Men jag är faktiskt jätte snäll =)

Har du någon gång klätt dig horigt?
Eee nää?

Har folk kallat dig slampa?
Ja

Har du kallat någon för slampa?
Vem har inte de?

Har du slagit nån riktigt hårt?
D tror jag inte. Inte än iaf

Använder du parfym?
Jag använder min egen haha

Vilka killar faller du för?
Utländska

Hemligt om dig själv?
Lite som möjligt. Det man inget vet lider man inte av

Vill du ut o festa nu?
JAAAA. Dricker vodka vanilj just nu om jag ska va ärlig

Vad är klockan?
21:21

Vilken färg har din mobil?
Rosa höhö

Vad ska du göra nu?
Skriva klart d här till o börja med, sen hälla upp vodka med hallon i o en röka kanse

Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?
Nää fan. Är det nån man känner han/hon är min kompis krets så vrf inte?

Är du social?
Aa d tycker man =)

Känner du att du orkar en fråga till?
Vikken 1, kmr 2 till fan

Vad tänker du när du vaknar?
Ännu en rolig dag på jobbet. Alltid lika kul

Kan du gå utan smink?
Bara hemma när ingen ser haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0