Jag är fri

Kl e två o man har städat hela kvällen/natt :o
Nu ere fint här så det kan bli, fattas lite putsning på skåp m.m. =) så glad o dammsugning förstås


Sen jag fick bilen har jag blivit en annan person. Jag är inte mig själv! Jag är inte den Sanna jag brukade vara. Men det är väl så det fungerar, folk förändras men det betyder inte att man ska lämna sina nära o kära.
En viktig person har jag svikit så mkt det bara går, men jag tog tag i mig själv åkte ner till stan o köpte fina blommer till henne fikade hos henne o jag kunde prata ut om allt vad som hänt under mitt liv sen jag dizzade henne. Det var värt allt fast jag skämdes, men vi e återförenade igen. Älskar dig Natta <3


Jag är fri som en fågel. Jag mår bra. Jag festar. Jag super. Jag har kul. Jag är busig. Jag har nya vänner. Jag är en ny person. Jag tar hand om William <3
Finns det nån bättre ungdoms mamma än mig? Festar o har sig när jag är barnledig, men ändå ser till att William har mat på bordet, han får nya leksaker (för ofta), fått en ny cykel, har världens bästa pappa.



Avslutar med o säga. Jag har fan ett bra liv. O bättre ska den bli!
O mina nya vänner, har man roligare än er ;)

Behandla folk som du själv bli behandlad!

Buddha, ge mig styrkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0