Då var det dags igen

Jag e lessen i ögat, hehe nämen min semester e slut! O fina vädret har kommit igång, så typiskt.
Jobbet börjar imorron 06:00-14:30, skön tid om man ska va ärlig. Slipper man trängas med andra badare, speciellt på kvällarna när man tar kvällsdop o leka lite =)

Annars har d vart bra, festat kanse lite för mkt :o träffat nya vänner, badat, solat o allmänt vart mig själv.
 William blev 4 år 24 juli, han var även med denna år i kuriren. Har vart med sen han va 1 år hehe. O ska fortfarande vara med i tidningen tills han blir 15 =D



Dem hade ingen grön tårta, så vi tog en rosa hihi ;)


Natta gav present hål i örat, måste nog vart den bästa o så fint det blev min lilla bebis hehe


Har oxå vart på malmamarknaden där jag köpte finaste vristlänken, bild kmr sen nån gång i framtiden när jag har ork o uppdatera bloggen igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0