Baitarna

Sanna:
Tjejen med vita kläder steppar in o hon får micken och du vet vem hon är med dryga blicken.
Varje gång det händer står vi bakom folk och skrattar, det är vi som ligger bakom allt sånt ni inte fattar.

Natta:
Tjejen men svarta kläder steppar in och tappar micken och du vet vem hon är, hon med döda blicken.
Och varje gång det händer står hon bakom folk och tattar.
Det är hon som ligger bakom allt fast hon inte fattar. (Sanna Vem är hon?)
Hon är Natta svennen 170 lång hon är uppfödd i Årbys feta betong och jag lovar ja är här för att stanna, om du inte tror mig kan du fråga min mamma

Sanna:
Sanna finnen 160 lång uppfödd i Skiftinges betong och jag lovar jag kommer inte stanna om du inte tror mig kan du fråga nån annan.

Natta:
Vi skiter i att presentera oss för ni vet vilka vi är, ni vet fan allt om oss, så bara lyssna se och lär

Sanna:
Vi skiter i att presentera oss för ni vet vilka vi är och ni vet fan allt om oss, så lyssna se och lär.

Vi är baitar terrorister och vi kommer alltid ligga etta på era topplister!


Made By; HiphopSanna & HiphopNatta 2003


Kommentarer
Postat av: Mickis

Haha.. Ni måste ju sjunga den o lägga ut :D

2008-07-18 @ 18:46:36
URL: http://micaelaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0