Promenad yao!

Idag ska jag o natta på äventyr igen haha. Ska iväg te Gredby en sväng o d tar ju ett tag o gå dit ;p...

Har vart nere på bilskolan idag o fixa upp ett schema åt mig o fyfaaan va intensivt de kmr bli :o
De sånt som händer. Nån gång måste man ta tag i de. O kusiner som läser d här, jag kmr inte säg när jag kör, när jag har halkbana, när jag har teori prov. Ni kmr bli så chockade så d inte finns hihi. Kmr stå utanför er dörr med mitt körkort woaa.

En sån xakt ska jag ha. Subaru Impreza WRX svart men med guldfälgar <3
image10


Är inne på dag 3 utan cola o snask, känner mig fortfarande nöjd hehe o suget finns knappt där :o
Ett under har skett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0