Perser katt ...

Hur ska man börja, vad ska man säga!? Jag o aki gör ett nytt försök efter flera gångers *slut* de senaste halvåret. Visst ere tråkigt att d har blivit så men ibland har långa förhållanden nått en viss gräns. Vi blev tsm 18 januari 2002, förlovade oss 6 september 2002, fick barn 24 juli 2004. Det är 6 år alltså vi har hållt ihop. Idag känner jag ska vi göra ett nytt försök!? Ska vi börja om på riktigt!? E de samma skit som förut!? Är allt bara ett spel!? Men samtidigt känner jag, d han jag vill vara med. Vi får se vart d slutar nånstans, slutar det lyckligt!? Lr slutar de olyckligt!? Man får ta o hoppas på d bästa. Vi har ju trots allt en cypern resa o se framemot 10 mars =)

Idag kmr akis katt hit oxå. En grå perser katt. Skitful, men ändå söt haha. Han ska få bo här tills han dagar e slut o d ser jag verkligen framemot. Har alltid velat ha en sån katt så kmr de en som ska bo hos oss, wuhuu

Namnförslag tack, vad ska han heta!!! =)


Kommentarer
Postat av: Mickis

Hur gammal är kissen då?
Hehe har inga förslag, men bättre än det han redan heter ska väl inte vara så svårt att komma på? ;p

2008-01-31 @ 10:40:16
URL: http://micaelaeriksson.blogg.se
Postat av: Sååfi

Murry :D

2008-01-31 @ 12:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0