Helgen...

Eftersom min ekonomi inte gick ihop denna månad så har jag ej köpt naturdiet som jag skulle gjort. Jag får börja med de så fort jag fått ordning på alla räkningar o skit.

Helgen har varit super. I fredas minns jag inte vad jag gjorde =/ I lördas var jag på 18 års fest, sen drog alla till dannes bar, jag o sabina va där 40 min sen gick vi vidare till harrys o va där 20 min, o därefter hamnade vi på lotus till det var stängning. O på söndag när jag vakna o såg de fina vädret så öppna jag en cider, bruchaan oxå haha.

Just nu d händer ingenting, men vid kl 5 ere bilskola som gäller wuhuu.

Kommentarer
Postat av: Denise

Du super upp dina pengar hahah:)

2008-01-29 @ 08:42:50
URL: http://www.nogg.se/denisevirtanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0