Dålig uppdatering...

Ska börja med o säga att jag varken haft tid lr ork o skriva blogg. För de andra så börjar de fixa ihop sig med aki igen. Han va här igår o idag ska vi prata igenom allt. Få klarhet hur vi ska ha det. Ska vi va tsm ska vi inte. Det går inte o hålla på o flytta fram o tillbaka hit o dit.

Ok, jag har haft d bra under tiden de vart slut sen 2 jan 08. Men de har ju funnits där ändå, inom mig. Om jag fick välja så skulle jag vilja ha han är. Jag kan ge allt en sista chans, funkar inte d så thats it.

Snart har man teori prov oxå fukk that =/ Och halkbanan, ännu mer fukk that. Är nojjig som fan. Det går inte kugga på den men jag har hört att det är 1 som gjort d haha. D va halt på vägen sen körde rakt in i staketet, men håller man sig på vägen ere nog svårt o kugga på d annars.

D inte lätt näre svårt!

<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0