Dagens...

Idag ere fjärde dan yeey. Williams pappa ska ta william idag tills på måndag. Känns otroligt skönt att man kan få den friheten man behöver ibland. Lyssna på vad man vill, göra vad man vill, städa hur man vill. Ingen som finns där o skriker; Stäng av musiken haha.

Aki (Williams pappa) bor hos sin mamma, samma ställe som min mamma bor på fast 30 min därifrån. Så jag kom överens med Natta, häng med fan o lämna William sen går vi till min mamma. Även motion idag vilket e jävla bra =D.

Ska dessutom te tuna park idag o prova kläder med syrran o Dadaliee så man slipper all kötider på provhytter imorron ;p.

Smarttänka, ja svär (=

image14  Älskar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0