Mobil bloggar- kan ej sova

Kl 07:10 idag har jag halkbanan. Jag e skit nojjig för den. Skräcken börjar komma fram redan nu, helt sjukt fan. Va tvungen o ta ett bad på 38 grader, de högsta som man kan få på våran kran, o de hjälpte fan magvärken gick över. Vette fan vad jag ska ta mig till. Alla säger d kommer gå bra, man kan inte kugga la la la. När jag kört klart banan hit o dit kmr jag säkert stå o hoppa o tjata om att få köra en gång till för de lär ju bli kul som alla säger. Får se vad ödet har o vänta sig. Gonatt på mig sj nu=)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Men inte är väl 38 grader det högsta ni kan ha?? Det är ju kallt. Är du säker på att det inte är en barnspärr? Det brukar det vara vid 38 grader, vi har det. :)

2008-02-28 @ 11:10:29
URL: http://micaelaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0