Ma job life ...

Tredje dan jag inte e på bilskolan, ajabajja. Jag e borta pga av jag inte vill få en överinlärning lr va d nu heter =). Läser man mycket o pluggar som fan är d lätt att man glömmer bort det man läst om ganska snabbt. Men imorron Går jag dit. Tar ca 35-40 min o gå så man får ju en skaplig motion varje dag ;p

Just nu sitter man o väntar på att Natta ska ringa, hon slutade kl 12. Alltid lika skönt o jobba, kan inte nån ge mig jobb nu lr på en gång? Ska ringa Skogaholm om nån vecka o fråga efter sommarjobb. Har jobbat där förut från juni 06 - maj 07. Så de e ju ett tag sen man va ute i arbetslivet. Har även sökt till Lidl lagret haha, orkaah. O sen  ska man göra ett nytt försök till Hm-lagret. D blir en massa snack om lager haha, men d soft ändå o jobba på ett lager. En frihet nästan.

Men min dröm e ju o bli målare/snickare. Ska kirra körkort, fixa lärlings plats inom nått bygge, spara pengar till o köpa en bostadsrätt i Stockholm.

Ska ta en dusch nue. Fatta va snyggt en lägenhet skulle bli om man ägde den sj! (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0