I Huvudet På Gynning ...

Den här tjejen e hur bäst som helst. Vet att d många som stör sig på henne, men hon är fanimej den bästa av dem alla. Snygg, cool, trevlig, rösten, får allt hon pekar på.
 Sitter o läser lite om en intervju hon gjort o fastna för dessa svaren;

Ja, jag har överenergi. Jag har alltid varit sån. Jag är en glad människa som ser livet genom rosa glittriga glasögon.
 Men inte alltid väl?
Nej, sedan växlar det och jag blir jag ett monster emellanåt. Helt rabiat och ber folk dra åt helvete. Allt är svart eller vitt för mig.


Jag kan tänka mig att adoptera ett barn och ha ett biologiskt. För varför ska man föda fler när barn i världen dör?



image86

Min idol!

Kommentarer
Postat av: Johanna

läs hennes bok,den är as bra:)

2008-03-03 @ 16:05:36
Postat av: sano

ere så? Då får jag köpa den ;p

2008-03-03 @ 19:54:38
URL: http://mammasanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0