Grattis ...

Motorvägs körning idag =)
Jag axa bra upp i fart i motorväg, men när man åker bort från motorvägen gåre trögt :)
Fråga inte vrf, känner själv att jag har problem med växlingen ibland.
Det är faktiskt oxå skillnad på att köra upp med en tjej o kille. Jag har en kille hela tiden runt 38 års åldern som jag kör med. Häromdan fick jag köra med en tjej. Tjejen prata mer som en kompis, frågade frågor om vad man gör på fritiden, har jag jobb m.m. Killen är mer bestämd, gör de o de bla bla, mer bestämd av sig.
Men d går bra ändå, hoppas ba man klarar teorin på första så man kan göra uppkörningen snart. De här e andra veckan jag kört så snart har jag körkortet i min hand e min främsta dröm ;p.


Grattis kusin Minna 25 år <3
Idag blire nog Flen för min del o nåra till av släkten härifrån. Fest i festyyy. Men jag ska inte dricka, har blivit rätt mycke den senaste tiden.


I will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0