mer mer

Vad heter du och din kärlek?  Sanna & Risse
Hur träffades ni? Genom gemensamma vänner. Hamna på samma efterfest
Hur länge har ni varit tillsammans?  2 månader
Är ni förlovade? 1/1 - 2009
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Jag har. Han hade
Isåfall, vem kör bäst? D vet jag inte än =)
Kommer du ihåg er första kyss? Ja
Vem sa "Jag älskar dig" först?  Jag =D
Vem är äldst? Båda är 84:a
Vilka stjärntecken är ni? Jag= Vädur. Han=  Stenbock
Vem fyller först på året? Jag i mars. Risse i december
Vem är längst? Risse 180
Vem sjunger bäst? Jag haha
Håller ni i handen på stan? Det beror på
Var nån av er oskuld när ni träffades?  Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nä hehe
Vad har ni gemensamt? Båda är finska
Blev du kär i första ögonkastet? Jag tror d ;)
Har ni någon speciell låt? Inte vad jag vet om hehe
Har ni några "fri kort"?  Några vad?
Har ni stora framtidsplaner? Jaa
Har ni gråtit i varandras armar? Mja
Har ni varit utomlands tillammans? Nej inte än. Men det kmr
Vem lagar bäst mat? Jag
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser a kollar på tv
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? OM vi gör =)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej
Brukar ni bråka ofta? Aldrig
Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och :D
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0