20 frågor

1. Värsta känslan?
Sorg

2. Bästa känslan?
Nykär

3. Din första tanke när du vaknar?
Jag vill inte jobba!

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Rap-Attack Bingotorsk. Låten som min kusin e med på the voice haha

5. Har du någonsin varit kär?
YES! Det är ja nu

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Nya fräscha svart/gråa tapeter

7. Vad har du under sängen?
Kondomer haha. Typ inte mkt alls

8. Ser på?
Rysare. Prison Break

9. Lyssnar på?
Numera lyssnar jag på remixer av alla slag. Orkar inte hålla mig till enn sorts music

10. Skriv nått smart!
Va dej själv, det finns redan så många andra!

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Mej själv i mitt nästa liv

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
Jag älskar dig jätte mycket

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Lycklig!

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
För snäll, kanse?

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Nyårsafton 2009 kl 00:00

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Breakdancing haha. Nämen typ thaiboxning kanse

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Lilltån typ

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Kunna bli osynlig

19. Vad är du beroende av?
Min son. Min pojkvän R & sex

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Dem 2 jag håller mest kär. Ett skönt täckte och en mjuk kudde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0