Proffice

Yaya nu e allt fixat, äntligen fan. Har vart nere på proffice idag o skrivit på kontrakt så nu äger dem mig ;)
Ska på uppdrag i Strängnäs i en månad på DHL. Är alltså tillsvidare anställd hos proffice i 6 månader, därefter kan jag bli fast anställd hos dem om jag gör bra ifrån mig. Så oktober lönen väntar man på som bara den 2 månader kvar :o
Finns d ingen uppdrag har jag ändå timlön på 102 kr/tim fast jag e ledig, så ingen dag går tom =D
 Har även fått proffice kläder wuhu haha

Mitt liv börjar bli en aning stabil!




Saknar dig dadaliee <3

Kommentarer
Postat av: Mickis

Va kul! :) Man får väl gratulera till jobbet :)

2008-08-29 @ 07:54:18
URL: http://micaelaeriksson.blogg.se/
Postat av: Nattaaaaa

Yeeeeeeeh beatcccch :D haahahaha.. Woooooooh, så det ska låta .. Äntligen , GRATTIS... Saknar dig med fan ..



Lööööv <3

2008-08-29 @ 13:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0