Vilken jävla morgon ...

Allt börja med att d lukta piss i hallen, så jag tog papper o gick runt varje hörn men d kom inget på pappret. Går in i Williams rum o fyfaan va d stank kattpiss. Eftersom vi hade sparat den ena madrassen från vårat rum som katten inte hade pissa på så hade jag lagt den under min brors säng som bor här för tillfället i Williams rum.
Tar ut madrassen o går ner o lämnar den i grovsop rummet, o vad får man se där? Jo min cykel som har stått i cykelrummet inne i våran trappuppgång. Williams barnstol var borta o vrf bara ta den o inte HELA cykeln, d e ju ändå bakdäcket som måste bytas ut. Trodde Årby skulle va ett säkert område men nää här måste allt tydligen ställas in i lägenheten, det är ju ändå en förort. Tog en runda till vinden oxå o kolla för säkerhets skull men där hare inte hänt något.

Idioter d finns!
Vi tar stolen, o lämnar cykeln i grov sop rummet för skojs skull!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Haha det är ju Årby du bor i. Vad hade du väntat dig? ;p hihi

2008-04-20 @ 12:30:54
URL: http://micaelaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0