Storstädning ...

Igen, vet inte hur många ggr jag städar i veckan. Har gått så långt att man har tappa räkningen. Men idag tog jag tag i det hela o storstäda princip hela lägenheten utom vårat rum, williams rum o badrummet för dem tar jag imorron. Tog till o med balkongen dammsög o tvätta golvet där =D.
 Börjar bli riktigt nice här inne nu, men synd att man inte har pengar till tapeter o lite nya möbler.


Jag o syrran har fått för oss att flytta till Linköping, känns rätt ok. Linköping!? Jag vet inte ens hur staden ser ut. Men vem orkar den här hålan egentligen. Vad finns de o förlora här utom Natta o mamma, men dem har man kontakt på telefon. Och några till men dem är inte så viktiga haha, skoja ;p

Jag har pratat med aki om vi söker jobb där, bor där nåra månader. Sparar den ena lönen o flyttar tillbaka till Eskilstuna så har vi gott om pengar. Lr vrf inte flytta utomlands, Thailand, USA kanse till hans bröder!?

Aa vi får se, framtiden är ljuv än så länge

Grattis Houman till körkortet =D, snart kmr min haha

Kommentarer
Postat av: Mickis

Haha varför just Linköping? :)
Duktig du är som städar! Borde också ta en storstädning här..

2008-04-02 @ 08:52:35
URL: http://micaelaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0