K-a-t-a-s-t-r-o-f ...

Ibland undrar man vrf Sveriges väder är som den är. Våren o vinter måste typ ha bytt plats, för i vintras vare ingen snö alls, vad jag minns. Och nu d är vår, o d kmr snö. Vädret här måste va den sjukaste, o sjukare kmr den bli. Ozonlagret blir större o om några år sitter man kvar här vid data stolen, med alla fönster öppna, balkongdörren står öppen för fullt o man svettas för d skulle inte förvåna mig om Sverige kmr få sommarväder 24/7 = året om .


Typ varje vecka får man Viking Line gratis erbjudande med Cinderella båten. Jag tänkte boka en nyss men vet inte om man ska ta bil te båten, lr om man åker buss. För billigt var det. Typ 296 går det om man tar buss ner, och 95 kr om man tar bilen, svinbilligt. Men då gäller det o ha rejält med fickpengar oxå. Kanske ska vänta till skattepengarna kmr istället =)
 Eftersom jag har uppkörning snart, så kmr jag förhoppningsvis få en bil oxå.

image195

Kommentarer
Postat av: Johanna

hur fan ska du har råd men bil hahahah:P

2008-04-09 @ 13:51:36
Postat av: saafi

Pappa betalar ;)

2008-04-10 @ 15:27:33
URL: http://saafi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0