Glöm dina bekymmer, imorron kmr nya ...

Så sitter man här ännu en dag o halv deppar om livet. Känns som att allt e upp o ner. Har ingen jobb, ingen stabil inkomst, kan inte spara pengar till resa (just nu) aa man har ju rätt o klaga men det finns två personer som håller en humöret upp Aki o William, mina 2 bebisar, älskar er.

På tal om jobb, ska på intervju den 7 april kl ett på proffice. KLarar jag mig igenom intervjun, visar ett intresse, så skickar dem mig på en truckutbildning, så man kan ta truck körkort. Sen bär det av till ett lagerarbete, wuhuu. Nånstans måste man börja. Jag börjar som lärling i 2-3 månader, sen därefter har jag jobb som lagerarbete. Visst låter det bra =D

Håll i tummen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0