Allting löser sig ...

Tack för pengarna <3 Har suttit med 5 kr på kontot dem senaste dagarna o räkningar på 2500 som skulle vara betald i mars. Men nu har det löst sig tack o lov, vrf betala inkasso onödig avgift, när man kan låna pengar av folk!? Utan mer onödiga avgifter, utan att behöva känna en stor press på hur ska jag överleva!?

Det börjar ljusna för min del nu oxå, min handläggare ringde tidigare idag o sa att proffice vill hyra ut mig som lärling =) Så jag skulle ta det lugnt några dagar och vänta tills hon ringer o jag får börja en truckutbildning, o sen fixa in mig på ett lager ;)

image196

Vad vore livet utan pojkvän, barn, jobb, körkort, pengar

Kommentarer
Postat av: Mickis

Va skönt! :) Du ser, allting löser sig och korven har två...

2008-04-10 @ 12:47:28
URL: http://micaelaeriksson.blogg.se
Postat av: Natta

Glad för din skull =) som faaan.. allt börjar lägga sig på rätt plats..

2008-04-10 @ 12:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0